Buh-bye Telekom

tmobileDe luna viitoare planific să pun punct celor 3 ani de când sunt client Romtelecom/Telekom pentru serviciile de Internet/TV. Când am făcut abonamentul au răspuns rapid solicitărilor mele și cu excepția câtorva chestiuni am fost mulțumit de serviciile lor o bună bucată de timp.

Dar lucrurile în loc să meargă spre bine, merg spre mai rău. Am ignorat faptul că sunt ani buni de când promit funcționalități în plus pe STB-urile lor. Au exact aceleași meniuri ca acum 3 ani, tot nu există posibilitatea unor favorite, singura modificare fiind culoarea meniurilor după ce-au vopsit gardul.

Am ignorat și că am încercat de vreo 3-4 ori să iau legătura cu ei și să îmi explice de ce, deși am abonamentul full de TV, nu pot folosi aplicațiile lor de webtv. Am ignorat că n-au răspuns nici la cererea legată de eliminarea unui cod de client care apare asociat adresei mele de mail în sistemul lor, cod de client care este inactiv de ani buni și care mă deranjează maxim prin faptul că apare primul în listă atunci când vreau să-mi plătesc facturile.

Dar nu pot să mai ignor faptul că au limitat banda de net. În urmă cu 3 ani postam screenshot-urile de pe speedtest.net cu un frumușel ~90Mbps la download. Cam de când sunt cu gardul vopsit viteza de download a scăzut iar astăzi arată așa :

Prin urmare de luna viitoare o să-i invit să-și ia jucăriile iar eu o să revin la RDS pentru că se pare că ăia au învățat câte ceva între timp. Asta e, nu e ca și cum n-ar exista concurență, mai nasol este atunci când există concurență și tu ești incapabil să-ți ții clienții.

21 Comments Buh-bye Telekom

  1. Mihai

    Nu ai abonament gras, nu exiști pentru ei. Iar de când i-a preluat T-Mobile s-au stricat și mai tare lucrurile. Nu o să-ți lipsească posturile pe care Digi nu le are (Discovery și ale lor)? Știu persoane care au rămas la ei cu TV-ul.

    Reply
    1. Radu

      Am constatat că nu ne mai uităm aproape deloc pe tv. Și acolo unde ne mai uităm sunt posturi care există și la Digi. Mai că n-aș mai lua pachet cu televiziune.

  2. Niros

    O decizie inteleapta.
    Eu am avut numai probleme cu ei, acum in iarna expira si perioada contractuala de la mobil si portez numarul in RDS, fara mila.
    RDS s-a schimbat mult si, spre surprinderea mea, in bine.

    Reply
  3. so

    Grijă și cu așteptările de la RDS. Eu, de exemplu, am cerut o schimbare de pachet internet. A trecut o lună de atunci și ieri i-am sunat din nou (a patra oară; și la mail nu reacționează) ca să îi întreb ce/cănd/cum se întămplă. Deși factura vine deja conform contractului prelungit cu 12 luni, ei mai au încă 60 din cele 90 de zile (nouă-f**king-zeci !!!) în care să îmi implementeze serviciile solicitate și deja plătite. Și după o m**e albastră te ștergi la gură ca după una roz.

    Reply
    1. cKy

      Nu poți fi facturat pe noul abonament dacă nu apare instalat, verifică corect factura.
      Doar dacă aveai Fiberlink 2 și ai cerut modificare la Fiberlink 300, aici este același preț, deci…

    2. so

      @cKy: Am verificat din nou factura și apare noul abonament care nu a fost instalat. Dacă lucrezi la RDS, multă mure firmei; dacă nu, las-o mai ușor cu susținerea hoției. Într-adevăr, am cerut o modificare ce nu îmi schimbă suma finala a serviciilor plătite. Dar cât timp mă obligă să prelungesc perioada contractuală cu 12 luni, iar eu beneficiez numai 9 de acel serviciu, fie el și cu preț identic, nu este chiar normal și nu ar trebui să fie nici legal.

  4. Mihai

    Când am pus abonament pe numele meu m-am gândit dacă ma ie cazul să iau si TV, dar am luat și pachetul cu TV până la urmă. Acum o lună am luat și HBO MaxPack, pentru ca să mă pot uita la seriale și filme cu HBO Go. Nu mă uit la TV decât la sport, la canalele gen DIscovery și la cele cu muzică. Subscriu la ce s-a spus mai sus, gândește-te bine ce pachete vrei, dacă vrei să adaugi ceva, va dura mult până le activează, dacă e nevoie de instalare propriu-zisa. RDS încă are probleme cu forța de muncă și cu comportamentul unor angajați, contează mult și orașul sau zona (în Galați sunt în regulă de cele mai multe ori). Gândește-te bine ce opțiuni vrei și ia-le pe toate o dată.

    Reply
  5. gupi

    Stii ce e enervant la RDS ? Somatia prin sms.
    Platesc prin debit direct si la fiecare sfarsit de luna isi iau banii.
    In 1 ale lunii vine sms pe toate numerele din abonament cum ca tre sa platim, altfel ne taie.
    Luna de luna.

    Reply
    1. Radu

      heh, să înțeleg că n-ai avut plăcerea să discuți cu recuperatorii de la Telekom ? Ăștia te sună și încep frumos : “pe data de x aveți scadența de la factura cu numărul …” după care continuă cu “dar de ce nu ați plătit-o”, “când o plătiți” și altele asemenea.

      Și nu, nu sunt rău platnic, am toate facturile plătite lunar numa’ că se întâmplă din cauza unor bani care ajung mai greu prin conturi să întârzii 2-3-4 zile cu plata facturii lor.

  6. bRUtuSS

    Parca ai ramas cu 3 ani mai mult decat trebuia la ei, chiar si inainte sa vina nemtii de la T-Mobile.
    Din pacate ei s-au adaptat la piata si au uitat sa fie nemti.

    Reply
  7. Tyby

    Eh, mi-aduc aminte discutia de acu’ 3 ani.

    RDS merge in continuare ok, nu prea am ce sa le reprosez. Mai au bube in cap, dar nu se moare.

    Am abonament business, am facut o marire de banda prin martie, au activat-o abia din aprilie, ca trecuse deja data de facturare, insa si serviciile le-am platit tot de atunci.

    Cel mai mult ma deranjeaza raspunsuri cretine, gen: DigiOnline nu este disponibil pentru persoane juridice (desi am cont facut pe PJ la ei, si a functionat mai bine de un an fara probleme – am mai scris eu pe undeva). La fel HBO Go – nu e pentru PJ, desi platesc pachetul HBO MaxPack.

    Ii fut la creier constant pentru chestia asta, pentru ca mi se pare o mare aberatie: platesc la fel ca o pf pentru TV, platesc cel putin dublu pentru acelasi internet fata de o PF, insa – in mod stupid – nu am acces la niste servicii basic.

    Ca viteza si suport nu am ce sa le reprosez. M-a anuntat nevasta-mea ca nu merge fix-ul de cateva zile acasa, am sunat la ei, in mai putin de 3 ore erau la usa. Au asteptat cuminti vreo 20 de minute pana a ajuns nevasta-mea acasa, au gasit firul de la telefon scos din mufa (probabil de la vreun aspirator sau ceva similar, desi se ajunge cu greu in zona respectiva).

    Au rezolvat, nu au comentat absolut deloc.

    Viteza, pe wireless, in balcon, am acum 72 / 85 in RDS si local, undeva la 40-70 in extern.

    http://www.speedtest.net/result/4646753249.png

    http://www.speedtest.net/result/4646764570.png

    Pe teava merge mai bine, se duce in 90-95 up and down. Nu am ce sa reprosez.

    La Romtelekk … incerc de ani buni sa rezolv problema de conectivitate pe care o am la ai mei (pica ADSL-ul de cateva ori pana la cateva zeci de ori pe zi). Reactie? Zero!

    Reply
  8. Alex

    La fel și la mine. Abia aștept sa se termine contractele de telefonie mobila și cele de servicii fixe și am zburat. FTTH și viteza de download e cea pe care o arăți. Chiar și cu opțiunea aia stupida de 1 euro pe luna pentru net de 1Gbps, tot nu ajunge unde era o data. In plus, la telefonie mobila nu ai niciodată un contor de date și după ce se termina datele “recomandate” treci în mizeria aia de 64kbps fără nici un avertisment… Ca sa nu mai spun ca site-ul ala l lor e o mizerie, care nu se remediază deloc, chiar dacă ii f ac publicitate căcălău.
    Încă ma gândesc, însă, dacă sa ma duc la RDS sau la UPC… Nu mai am nervi sa ma lupt cu un suport idiot asa cum aveam odată…

    Reply
  9. em

    Din seria probleme cu Telekom… Aveam un abonament 4G si vitezele erau jenante. Telefonul nu mi se conecta niciodata la 4G. Am facut mai multe sesizari la ei, mereu mi se raspundea fie ca telefonul meu nu suporta 4G, fie ca ar trebui sa platesc 4eur/luna suplimentar pentru a avea viteze de 4G. Oamenii de la suport tehnic erau idioti si chiar daca le citam din contract paragrafe cu viteza 4G ei nu pricepeau si imi dadea raspunsuri identice. Plus un ping-pong de mailuri timp de 3 luni!

    Proof: http://imgur.com/FqtBWfv (Oamenii aici spun ca ei pun in contracte vitezele maxime teoretice! Nu ce primesc de fapt!)

    Am facut reclamatie la ANCOM, s-a rezolvat in 2 zile. Telekom a mintit si a inventat o povestioara in raspunsul lor referitor la de ce nu beneficiam de 4G, dar macar am fost rezolvat.

    http://imgur.com/dN7hsAH

    Reply
  10. vasi

    S-au schimbat multe la Rds dar nu in bine, de exemplu instalarea nu mai e gratuita si platesti toata cablaria si ce iti mai baga ei chiar daca faci abonament pe perioada determinata au ba!

    Reply
  11. vasi

    cKy, te inseli dar imi place cum minimalizezi tu totul! Cam ca agentul de vanzari de la ei care se jura ca e gratuita instalarea!

    Reply
  12. tcristi

    Salut, toate bune cu netul la RDS, dar au scrantit-o cu Champions League. Ptr cei care pleaca de la Telekom, ce varianta luati in calcul ? Ca eu tocmai ptr asta voiam sa plec de la RDS la Telekom. Acum incep sa ma mai gandesc …

    Reply
  13. Kendall

    Sunt foarte multumit cu abonamentul de la RDS, si nu am renuntat nici cand au pierdut drepturile de transmise de la liga 1, pentru ca era vorba de ceva temporar. Dar acum cu liga campionilor au dat-o rau de tot in bara. Din ce am inteles telekom au achiztionat drepturile pe urmatorii 3 ani.

    Reply

Leave a Reply to gupi Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *